Naturalny kolor wędlin bez kompromisów – jak spełnić wymagania Clean Label i nie stracić klientów?

W dobie rosnącej świadomości konsumentów, coraz więcej firm z branży spożywczej staje przed wyzwaniem: jak zachować atrakcyjny wygląd produktów mięsnych, jednocześnie eliminując kontrowersyjne dodatki, takie jak barwniki z grupy „E”?

Odpowiedzią na to wyzwanie może być Ecocolour – naturalny barwnik na bazie hibiskusa, buraka i jabłka, który łączy stabilność technologiczna z pełną zgodnością z ideą „czystej etykiety”.

W artykule opisujemy aktualne trendy rynkowe, wyzwania technologiczne oraz konkretne rozwiązania, które już dziś pomagają producentom mięsa dostosować się do zmieniających się realiów. Przedstawiamy także case study producenta, który dzięki zmianie barwnika nie tylko utrzymał kontrakt z dużą siecią handlową, ale także zwiększył sprzedaż.

👉 Zapraszamy do lektury pełnej wersji artykułu, dostępnej pod tym linkiem:
https://drive.google.com/drive/folders/1xROn_gFoOuVLtsG-aauoh4XtXUVTzwOB?usp=drive_link

Zgoda na pliki cookie z Real Cookie Banner